Amin Kuala Nerang

My photo
Kuala Nerang, Kedah, Malaysia
emel:wahamin1@gmail.com

26 June 2011

Games 25/6/2011- Billion Pasar besar Alor Setar

Games sungguh meriah dengan kehadiran ramai peminat serama dari sebelah utara. tok Arab pun mai jugak habis sekandang ayam Aiman serama Utara di borongnya ....betui dak aiman. tapi saya tak dak masa nak tengok ayam yang cantik-cantik tu. Asyik dok belek marka ayam orang shj.Last-last meja yang kita dok buat kerja pun depa dok kalut nak ambik jugak. Tapi nak buat mcm mana tu la kerja saya setiap kali ada games. Mujur jugak la ada anak B saya seekor yang dapat tempat ke-3 .

13 June 2011

Incubator untuk dijual/tempah

Kepada sesiapa yang berminat boleh hubungi saya . Harga tidak termasuk kos penghantaran .Free penghantaran  bagi kedah/ perlis.

06 June 2011

Anak reban sendiri

Boleh tanding anak a kot hujung bulan ni
Published with Blogger-droid v1.6.9